yorgz Merhabalar 🌸 Hamile mayosu alan var mı? Önerileriniz var mı? Beden olarak ne alacağımı, hangi markayı/modeli tercih edeceğimi bilemiyorum. Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim😌
Dilekcnkn yorgz Ben pentiden mayo aldım hamile mayosu gül kurusu renginde eşim tek mayo istemez diye etek de aldım ben deneyip aldım olmazsa değişim iade vardı zaten oda lavaboda giydim 😂😂
Oznur_08 yorgz kotondan L beden aldım hamile mayosu değil normal bi mayoydu gayette iyi geldi giydim hamile mayosu olsrak bakmamıştım hiç
Gnsant yorgz decathondan 85 TL ye aldım gayet güzel. Ben ikiz bebek beklediğimden 2 beden büyük aldım.
Begib Trendyoldan lyn mama marka mayo aldım. 28. Haftamdayın 7 kilo aldım (67). Satıcıya sordum M beden almamı tavsiye etmişti.
leylimmm Ben normal mayo aldım 1 beden büyük olması yeterli oluyor ama mayo da rahat edemedim yeni geldim tatilden göbek kapalı ve havası olması beni rahatsız etti çıkardığımda göbek deliğimin rengi değişmiş oluyedu doğru düzgün kurumuyor keşke bikini giyseydim dedim
Beyzabcr yorgz gebe.comdan aldim ben siyaj puantiyeli ve göğüs kısmı pileli cok memnun kaldım şuanda da tatildeyim keyifle giyiyorum 😊eger sadece karın bolgenize kilo aldiysaniz hamile mayolarında hamile kalmadan onceki bedeninizi almanizi oneririm ama illaki kalca omuz göğüs bolgesine aliyoruz bir beden büyük daha rahat oluyo😎
Bebegmbenm yorgz Trendyol penti den aldım Gül kurusu altına şort aldım eşimden sebep 😁 çok güzel 62 kiloyum m aldım
Nilduru yorgz hamile mayosunu bir daha giyemiceğim ve gereksiz pahalı olduğu için ben normal mayo aldım trendyoldan 73 kilo 6 buçuk aylık hamileyken almıştım 40 beden çok rahat oldu bakabilirsiniz sizde link bırakıyorum fikir olsun https://ty.gl/d65ragh
Cycanbaz Ben mayo almadım direkt bikini tercih ettim çünkü gereksiz pahalı. Kendi bikini üstüm oluyordu iç desteğini çıkardım. Alt olarak da 46 beden bi bikini altı aldım Trendyol dan 40 TL di o da.
badembid yorgz merhaba ☀️ ben hamile mayosu almadım çünkü hiç biri güzel değil. Hamilelere çok acımasız davranmışlar. Kendi bedenim 36 ise 38 yada 40 beden mayo ya da yüksek belli bikini aldım ve daha güzel , şık oldu. Size de tavsiye ederim
Sultankiz yorgz h&m den iki takım 44 beden bikini aldım am altları belleri iple bağlanandan aldım sonrada kullanabileyim diye üstleri göğüs bedenimde aldım deneyip almanız gerekiyor bence