luckymother 39 hafta oluyorum bende 2 gün önce gece boyu vajinaya batma yaşadım. Sonra akıntım zaten fazlalaşmıştı. Birden bir şey geldi gibi hissettim o kıvamlı akıntıydı yine gelen annemin belki su sızıyordur demesiyle hastaneye gittim dediğiniz gibi kasılmalarım oluyordu arada ama çok düzensiz. Doktor baktı eğer su sızıntısı varsa suni sancıyla doğumunu yaptırırız dedi. Nst ye girdim 10 dk da bir sancım vardı ve hissediyordum. Açılma ve su sızıntıyı için muayene edildi açılmam yoktu 1 cm di su sızıntısı da yoktu. Şuan evimdeyim bugün temizlik vs yaptım doğum için belki kolaylık olur diye. 1 saate yakındır bel ve kaşık ağrım var arada geliyor henüz dk tutmadım çok şiddetli değil diye bakalım. Hemen gitme istersen doktora bir bak bakalım. Akıntı artması normalmiş ama kimisinin su sızması akıntı içinde gelirmiş diyorlar işte tecrübesizlik hep bu tereddütlerimiz gerçekten ya 😒 bende böyle aynı durumu yaşadığım birileri varmı çok merak ediyorum iyi oldu bu başlık