mothers_baby2021 emiras59 ben trendyoldan aldım 50 veya 60 tl gibi bifiyata.çokta memnun kaldım pahalı almaya hiç gerek yok
mothers_baby2021 Link emiras59 https://ty.gl/ftnna6qci Buyurun ,son aylarda özellikle içinin dolu olmaması gayet iyi bir şey
beybisi26 emiras59 alalım alalım diye diye göbek çıkmadı yarın çıkar öbür gün çıkar dedik 1byçyk ay alçaldık göbek de yeni çıktı 🤣 istemiştik ama geç kaldım artık alamadım bence hemen alın hahahh
sinembst https://ty.gl/wqdry9hea kuzum kesinlikle tavsiyemdir normallere göre biraz pahalı ama çok aşırı konforlu, ve içi dolu geliyor. 70-80 tl olanların içindeki elyafı çok az oluyor.
Elcnbykckr emiras59 büyük u şeklimde olanı kullanıyorum bi yakın arkadasım vermişti yemin ederim kim icat ettiyse ellerini öperim 😄