Merhabalar ben ignemi vuruldum ilk defa progestan da aldım sabah akşam bı daha Alicam fitil şeklinde ama kanamam da azalma oldu eskiye göre pıhtı şeklinde gelmiyor bu iyi bişey mi kanamayı ne kadar süre sonra kesiyo yada tamamen azaltiyo yardımcı olur musunuz korkuyorum kalkmiyorum dinleniyorum doktor yatcaksin dedi