Ervan Ceylan01-13 Canım benimde ilk gebeliğim öyle oldu. Sonra kalbi atmiyordu kürtaj oldum. Şuan 21 haftaligim bunda hiç öyle ağrı olmadı hafifti.
Ceylan01-13 Ervan benim bunda var ama kanamam filan yok çok şükür yerleşme diyorlar sorduklarim kışi ama iste 3 kızımda böylr degildim bunda böyle
Ervan Ceylan01-13 benimde kanamam yoktu. Ölmüş 20gun içimde kanama yoktu. İnslh birşey yoktur sendende
Ceylan01-13 Ervan insallah allahij izniyle yoktur daha kalp atişlarini duymadik bakalim carsaba günü gidicem