Canım ben mochi almıştım. 35-1 de erken dogum yaptım, bebegimin emme refleksi gelişmemişti ememedi. Mochi de süt kanallarımı uyarmaya yetmedi . Yetmeyecegini biliyordum cünkü mochi fazla gelen sütü almak için. Yani bebek atıyorum sağ göğsünü emerken sol göğsüne de mochiyi takıyorsun oradan fazlalıgı alıyor.
Ben öyle olunca ertesi gün e bebekten lansioh tekli elektrikli aldım, hazırlıksız yakalanmasaydım kiwi elektrikli alırdım o da cok met ediliyor hem fiyatı daha uygun