34+5 de muayene diye gittim nst de hissetmediğim düzenli kasılmalar çıktı 2 gün hastahane de yatttım serumlar taktılar haplar Progestan verdiler , sancılarım gidince de Çıkardı. Dün sabah. İdrarda enfeksiyon da çıktı bu akşam yine karnım sertleşiyor ama öyle ağrım yok bnm kız aceleci sanırım 40 hafta bekleyeceğini sanmıyorum 🤭