Plngldgzl sen bi de doğunca gör asıl sorumluluk nasılmış benim 3 yaşında bi kızım daha var çok zor ama en güzel şey ama hamilelik ve o çok çokkk zor allah yardımcımız olsun biraz önce kurtulalım kucağımıza alalım gözümüzün önünde olsunlar ki uyumasak hep izlesek görsek neyi var neyi yok