Blueedreamssx Arkadaşlar daha 17 haftalık gebeyim 1 aydan fazla kalça ağrısını çekiyorum oturduğum yerden, uzandığım yerden kalkamıyorum ağrıdan o da zar zor kalkıp zar zor yürüyorum artık dayanamıyorum sizlerde de böyle şeyler oldu mu?
Leylosacl Blueedreamssx magnezyum iste doktorundan ilk gebeligimde yürüyemez hale gelmiştim magnezyum kullandım baya fayda etti
Melisduman Bendede var. Doktora gittim. Siyatik agri dedi. Yapilcak hic bir sey yok. Minoset parol disinda hic bir sey kullanamazsin dedi. Dogumdan sonra kendiliginden geciyormus.
Melisduman Blueedreamssx ben kadin dogumcumun onerisiyle kalsiyum magnezyum iceren bir gida takviyesi aldim. Tamamen gecirmedi ama onceden aksayarak yururdum ve agrilarim cok olurdu. Onu hafifletti.