OznurAlaca benim doktorum her zaman en iyi küvez anne rahmidir diyor. Eğer aksilik olmazsa biz alacak olursak bebekleri 38i kesin geçicez diyor. Ben şimdi 32nin içindeyim, bitmek üzere hatta çook zorlanıyorum 36-37de nasıl olacak hiç bilmiyorum. Biliyorum çok zor ama ne kadar rahminizde durur gelişir büyürlerse o kadar iyi :)"