Merhaba arkadaşlar bi kaç ay önce yeni bi eve taşındık eski evimdeyken bi kuaföre giderim 20 tl alırdı , yeni açılmıştı ama 1 yıl boyunca 20 tlden almişti şimdi farklı bi semte geldik buraada biyere gittim 45 tl dedi bende az çıkıyor birde 2 dk da. Bitiyor valla 45 tl verince içim acıdı resmen kendim de alamıyorm o an kaş bıyıkta aldırım 65 tl verdim şimdi bidaha gitmem lazım ama bana ağda phalı geldi sizler ne kadara gidiyorsujuz. Birde İstanbul kağıthane gültepede bildiğiniz uygun yer varmi ?