Biresintii OznurAlaca yok üçüde normal amam hastahanede tanıştığım biri sezeryan olmuştu o da çok memnunum diyordu
hulyaadeemir Biresintii Kalksın kendi iş yapsın. Takma kaynananı onlar çok bilir zaten. İş yapmak zorunda değilsin. Eşine söyle konuşsun annesiyle şu halde Bi de onunla uğraşamam de.
Biresintii Naciyeylmz bu bi kaç gündür başladım bundan önce markete bile gitsem geceleri çok sancım oluyordu bebeğin biraz büyümesini bekledim 🥰