AylinCk canim doktoruna söyledin mi hiç? Dun kontrolüm vardi asiri odemim olduğunu söyleyip ayaklarımı gösterdim ki benimki cidden çok aşırı. İdrarda protein kacagindan suphelendi, bacaklarımı kontrol etti normal değil dedi. Tam kan Tam idrar ve 24 saatlik idrar tahlili istedi. 35+1 iz bu arada. Doktoruna göster mutlaka insallah kötü birsey yoktur ikimizde de🤲🤲