prensesannesi__ Kızlar başakşehir çam ve sakura Hastanesi’ne giden varmı aranızda doğum yapan nasıl bı hastene şuan 7 buçuk aylık hamileyim oraya gitmek istiyorum doğum için devlet diye ama nasıl acaba 😊
Cigdemkinali21 prensesannesi__ kontrollerimi orda yapiyorum yengem orda dogurmustu cok memnum kalmis. Bu ara hic iyi seyler duymuyorum ama bakalm artk.
Kubra2012 prensesannesi__ bende oraya gidiyorm herkes çok memnun tek odada doğum oluyomş tek odada kalıyomussn özel hastane gibi muamele ediyorlarmş 37+4 oldm başından beri oraya gidiyorm hep
prensesannesi__ Kubra2012 sizin doktorunuz kim acaba ben şuan 29 haftaligim bende oraya gitmek istiyorum önümüzdeki ay