Ozgeyagiz 2 . Hamileliğim ilkinde 1 dişimi kaybettim 2. De şansıma 20 yirmilik disimde sorun çıkardı ikisi de çekildi vallahi hamilelikte benim ağzımda dış kalmadı 😂 çekilen ilk dişim süt disimdi bide dolguluydu ama artık çekilmesi gerekiyordu doğumdan sonra çekildi o çünkü hamileliğim ilerlemişti