32+5 deyim. Dönerken sırt üstü yuvarlanarak dönmeye kalkarsam dönemiyorum kaplumbağa gibi kalıyorum sırt üstü 🤣 mecbur yüzüstü dönüyorum onda da oturup dönmesem bile dizlerimin üzerine kalkıp dönüyorum. Başka türlü dönmem imkansız 🤦🏼♀️ Gerçi hamile yastığıyla yatıyorum, o yüzden de dönemiyor olabilirim. Yastıksız dönmeyi dönemedim hiç.