Nagis anne sütü kesinlikle sıcak suya konmamalı diye biliyorum ben. Lansinoh ta yayınlanan makalelerden birinde öyle yazıyordu. Dışarı çıkarken yanınızda götürecekseniz evde oda sıvaklığında tutup termosa koyarsanız ne ısınır ne soğur bence. Direkt olarak o sıcaklığıyla verebilirsiniz:)