Deletedmom93428 Yamacin-Annesi ben hep oraya gidiyorum tavsşye üzerine gittim baya iyi doktorlar hemşireler falan bir aksilik yaşamadım
Umayyy Yamacin-Annesi rezaletler randevu aldim gittim on dk gec kaldim diye bakmadilar bi tonda azar yedim sinir kupu oldum bir dahada gitmem.
Mom0871 Yamacin-Annesi berbat ötesi allahın belaları nefret ettim ilgilenme sıfır ultrason flnda berbat hiç bilgi vermiyorlar şikayet bile ettim
Deletedmom93428 Yamacin-Annesi vallaha kime denk gelirse🤣 eğitim araştırma hastanesi olduğu için sürekli değişiyor ama hepsi iyiyidii yani kötüsüne denk gelmedim
Umayyy Yamacin-Annesi yani kendimi zor tuttum sicak trafik oraya zor gelmisim zaten o kadarda israr ettim bakmadilar
Umayyy Yamacin-Annesi bencede boyle detayli icin kayit yaptirtacaktim haftam yaklasiyor ina gore randevu bulmaya calisacaktim valla vazgectim ozele gidicem