Faddoli23
Aptamilin besleyicilik oranı çok yüksek şuan piyasadaki en iyi mama aptamilin prosneyo serisi ve sma nın optipro serisi . Zaten fiyatları hemen hemen aynı bu iki mamanın. Ben 19 aydır bu mamaları kullanıyorum, bebelac ın besleyicilik oranı çok düşük besin değerleri de aynı şekilde . Eğer sonradan emzirmeye devam edecekse bebelac hiç kullanmayın bağışıklığı düşmesin çocuğun