papatya56 Tusami Ay insallah canım psıkolojık mi bılmıyorum salı gunu kan verırım saglık ocagında bugün annemlerdeyım yarında aksam gıtcem salı gunu gıdıp verırım kan
Tusami papatya56 yarın idrar testi de yapabilirsin 😊ay bende heyecan yaptım canım yaa haber bekliyorum senden
Liyuzamom Tusami en iyisi adet tarihini beklemek. Bende adetten 15 gün önce çok şiddetli göğüs ağrısı vardı. Karın ağrısı vardı sırt üstü yattığımda bile karnım çok ağrırdı. Adetime 5 gün kala kasıklarımda böyle 2 dklık ağrılar olup bitiyordu. Ve aşırı sarı beyaz akıntım vardı. Adetim 4 gün gecikti test yaptım direkt pozitif ve adet tarihimle uyumlu bi gebelikti
tubaag Liyuzamom ayy ne mutlu size sağlıcakla kucağınıza alın inşallah. Bende aynı şekilde adet tarihimden 3 gün önce kasık ve bel ağrım başladı göğüs uçlarımda acıyor. Akıntım çok az ve sarı 🤦🏻♀️ bugün tahmini adet tarihim gelmezse kan testi versem çıkar mı yani ❤️
karakiz1 Tusami Ya aynisi bendede var cok merak ediyorum 18 haziran son adet tarihim adet bitiminde iki gub arayla birliktelik oldu sonrasinda hergun benim sol kasigimda agri oldu artik sabredemiyorun yarin kan vericem insallah hayirli haber olur benimde kurtajm var streste yaptm hep ya yoksa of of beklemek cok zor 😑 daha bugun biraz kasik agrim gecti dirbilirim ama bugune kadar hep agridi
Tusami karakiz1 erken değil mi canım biraz daha bekle istersen , benim en son kürtaj olduğum gebeliğimde adete bir hafta kala kan testinde çıkmamıştı çok üzülmüştüm sonra idrar testi ile öğrendim , biraz daha bekle derim eğer yapabiliyorsan
Tusami karakiz1 benim kasık bel alt karın göğüsler her yerim ağrıyor 😂ilk defa böyle oldum valla bende bilmiyorum,Perşembe yada cuma olduysa eğer döllenme olmuştur. Bınlar iyiye işarettir umarım 🙏
Boncugummmm Kızlar birsey soracgım bende tam gebelik düşünuyordum idarar yolu enfeskyonu cok oluyorum cok agrım olduu kasıklarmda sonra adetten sonra benım afedersnz şefaf akıntı olurdu anlardım galiba yumurtlama günüm diye 2 3 aydr hiç olmuyor ve ilişkdede cok zorlanyorum ne yapmalyım acba enfeskyon gecmedimi o mu etkılıyor diyorum. Yumurtlma oldgunda ılla o akıntı mı olması lazm
Tusami karakiz1 benim adet değilde kürtaj tarihim 17 Haziran, ben ovulasyon ile takip yaptım o yüzden bu ay, çok erken test yapmak olumsuz olursa moral bozuyor
Tusami Boncugummmm ben eczaneden aldım ama burada herkes instagramda bir gebenin günlüğü sayfası var Ebru hanım , ondan alıyorlar , instagramda bir bak istersen
ozlmblm Bende haziran 25 adet gördüm 1 temmuzda ovulasyon testine başladım ama fotoğraf nasıl yükleniyor bilmiyorum ama dünden beri sağ belimden kasıklarıma inen bir ağrı vardı kıvrandım çok sabah uyandigimda pek yoktu sonrasinda yine başladı ama sarı gibi bi akıntı var kaç gündür
Tusami ozlmblm Google fotoğraf yükle yaz, ilk çıkan adrese gir , orada göreceksin zaten, yüklede bir bakalım 😊
Afifeelif Tusami canım kesinlikle umutlandırmak için demiyorum ama ben yumurtlamamı değerlendirdikten sonra kasıklarımda hep batma oldu ara ara da sancılarım oldu adetim 4 gün gecikince test yaptım pozitifti. Benim böyleydi en azından. Ve o kasık sızısı hamileliğimin sonuna kadar bazen az bazen çok devamlıydı. Hakkında hayırlısı olsun canım🥰🥰🥰
Tusami Afifeelif yaaa inşallah 🙏 canım bu günde sanki sol kasığımda bir lastik var iki ucundan ara ara çekiyorlar. İnşallah senin gibi olur benimde 🤲adete 9 gün var 😩
Tusami ozlmblm canım 4 Temmuz da yumurtlama olmuş 5 inde çatlama olmuş , okuyup araştırıp öğrendiğime göre 4-5-6 Temmuz değerlendirmeniz lazım 😊