Kvsraykt ssvd düşünüyorum ama İstanbul Anadolu yakasında destekleyen doktor bulamadım kendi doktorumla da konuşmadım daha erken diye 8 haftalığım şuan ilk doğumum normal olucaktı çok acı çektim açılmam sancım nişanım herşey yolundaydı bebeğim kanaldaydı kaka yaptığı için sezeryana alındım tekrar acı çekip sezeryan olmak herşey düşündürüyor açıkçası çok kararsızım