Beril123 27 haftalık hamileyim vajina da ağrım oluyordu ara ara ama bugün çok arttı hareket ederken falan çok ağrıyor neden oluyor olabilir acaba bilgisi olan var mı
Smanrsmsk61 Beril123 aşağı doğru baskı arttığı için oluyo diyorlar ama senin ağrılar erken başlamış ben 33. Haftadayım daha yeni yeni başladı ağrılarım
AhahHbzhz Beril123 benim 24 haftalik yürürken bile zorluyor ağrı başı asagidaymis oda baskı yapıyormuş dün muanede öğrendim bende acaba klima hep acik usuttummu diye düşünüyordum düne kadar dün başının asagida olduğunu ogrendim