arkadaşlar doğum ebnasında giymemiz için hastaneden ameliyat önlüğü gibi bi kıyafet veriyolar mı nasıl oluyo bu arada devlette yapıcam doğumumu çok az bi zamanım kaldı pijama takılı aldım sadece alt üst geceliğe de ihtiyaç duyarmıyım ve doğum esnasında ne giyiliyo