Tugceyunus Merhaba kızlar benim gibi bir an önce doğurup o güzel duyguyu yaşamaya sabırsızlanan varmı aranızda... Haydi sohbete bakalım... 😊😊😊
Tugceyunus Akgumus19 ay maşaallah ne güzel ne zaman gelecekler acaba bizim yaramazlar cinsiyet ne sizin bebişin😄
Tugceyunus Akgumus19 bizim bebişde erkek 36+4günlüğüz bizde kuzum😊😊 zaman geçmek bilmiyor iki gündürde bel ağrısından ölücem ya😥😥
Akgumus19 Tugceyunus maşallah bi hafta var aramızda 🙏🏻 Ay bende bel ağrısı yok şükür ama sırt bacak kasık çokfazla ve ayaklarım davul gibi şiş
Tugceyunus Akgumus19 benimde şişliğim yokta dediğim belim ve bacağım çok kötü ağrıyor zaman geçsede hemen doğursak 😂😂
Tugceyunus Mysfelf siz doğuma daha çok yakınmışsınız ne güzel bizimde geçseydi şu iki üç haftamız hayırlısıyla 😊
MiracAlpinveUmutunAnnesi 35 haftalık hamileyim bende çabukk zaman geçsinde oğlumu koklayıp kucagima almak istiyorum 💙👶