Kızlar merhaba 🥰
Anne karnında bebeğe kilo aldıran şeyler nelerdir? 7. aya girdik çok şükür birkaç güne de randevum var yediğime ictigime dikkat ediyorum ama aceba bebiş güzel kilo alıyor mu diye düşünüp duruyorum. Sizler neler yediniz? Ben şuana kadar 3 kilo aldım sadece , bir veriyorum bir alıyorum zaten kiloyu da sabit değil. Ne önerirsiniz bana? 😍😍