Kızlar selam yarın detaylıya gireceğim ve 16:30 randevum Bebeğimin beyninde kist vardı 18 haftalıkken doktor görmüştü 21 haftalığım suan da detaylıyı yapan doktor bebeğim hakkında bana bilgi verir mi yoksa ben standart muayene olduğum doktora mı gitmem gerekecek sonuçlar için beni aydınlatırmısınız lütfen 🙏 devlet hastanesine gidiyorum bu arada