Edaft Dün kontrolüm vardı hersey güzeldi eve geldiğimde kaynanam eşimle aramda sorun oldu dün anlatmıştım kızlar çok ağladım üzüldüm dün geceden beri çok belim agrıyor 8 haftalığız bişey olur mu stresten midir
mom073 Edaft kahverengi falan leke var mı??Ay canım aman ağlama dikkat et et de du esim gelemiyor dige üzüldüm agladim sabaha kadar ve karnim agriyor hafif leke geldi şimdi takmıyorum sakin olmaya çalış yürüyüş yap derin nefes al bol su ic
diamond2635 Edaft canım bana da aynısı olmuştu öok korkmuştum doktorum rahimin büyüyor kanamam yoksa korkma demişti
Edaft mom073 leke yok ama belim kasıgım çok agrıyor ve 8 haftalığım bugüne kadar mide bulantım dışında hiçbir belirtim agrım olmadı korkuyorum 🥺
mom073 Edaft bu zamanlarda oluyor canım her adet vakti geldiğinde oluyordu benim de 3.aya kadar simdi biraz daha iyiyim 14+6