16+2 günlük hamileyim çok şükür… Bu aralar sol tarafımda sadece garip seyler oluyor bildiğin hareket ediyor gibi icimde ama o mu degilmi bilmiyorum… Hep sol tarafimda hissediyorum hic tam ortada veya sağda hissetmedim. Bazen kalp atiyomus gibi 3-4 kere pespese oluyor bazen daha da fazla damar falandir diyorum az oncede öksurdum icerde bildiginiz hareket etti sanki icten içe hissediyorm ama hep sol tarafta oldugu icin anlamıyorum… Bu kelebk ucmasi gibi yada balik kaymasi gibi deniyor fakat hic bilmiyorm yani anlayamiyorum :)