Merhaba ilk gebeliğimde hiç lekem olmadı ama bu 2. Gebeliğim cildim pürüzsüzleşti güzelleşti ama aynı zamanda da hassaslaştığı için bıyık üstümde ve burun kemiğimde çok belli olmasa da güneş lekesi oluştu, güneş kremi kullanmama rağmen bazen unuttuğum zamanlar da oldu. Bu lekeler kalıcı mı yoksa doğumdan sonra geçer mi? Ya da ne kullanabilirim geçirmek için ?