Buketiniz29 Arkadaşımın saçını maaske takarak oryalle açtım bişey olurmu 3 dakika sadece önlerine vurdum bişey olurmu ellerimde ciplakti
Kuben Buketiniz29 Yapmadan sorsaydınız keşke böyle bir anlamı olmuyor pek. Ama kısa süreli yapmışsınız bir şey olmaz inşallah yine de açık havada durun bir müddet
MiniMiniKus Ben hamileliğimi bilmiyordum orealle saçta açtırdım boya da yaptırdım Daha sonra öğrenince bıraktım Oreal sakıncalı diye biliyorum boya bile diplere değdirmeden olmalı diye düşünüyorum Bence sizde tekrarlamayın işlemi