Oykum_23 Hiç sıkıntı olucak bir durum değil bende 20 yaşındayım 21 yaşımda anne olmuş olucamm..Her ne olursa olsun anne olmak mükemmel birşey helee erken genç anne olmak daha da güzel bencee.☺️☺️Rabbim aratmadan vermiş çok şükür şimdi tek düşüneceğin şey sağlıkla,sıhhatle kucağına alman için dua etmen..Çocuk berekettir,neşedir..😊🧡Daha araştırma şansın oluyor bence bana göre öyle..Herşeye bakıyorum araştırıyorum onun için neler yapabilirim nasıl daha da iyi anne olabilirim diye düşünüyorum bakıyorum okuyorum..🥰Dert etme yani hamileliğin ilerledikçe sende kendinde bunları farkediceksinn