Doğum yapalı 7 gün oldu sütüm hala fışkırır tarzda gelmiyor hala beyaza dönmedi krem renk sarımsı bir süt geliyor hala. Ne zaman fışkırarak gelecek acaba çocuk doymuyor mama takviyesi yapıyorum sarilikti vs derken kısır bir döngü deyim sanki. Beslenmeme dikkat ediyorum bol bol ceviz badem dereotu havuç humana çayı hurma incir tahin bir sürü şey yiyorum sebze tüketiyorum peynir yumurta yoğurt maşallah güzel şeyler yiyorum ama yok hala gelmedi fışkırır tarzda makineye çekiyorum damlayarak geliyor 30 ml çıkıyor hala. Birde bir kaç gün bebeğim sarilik oldu ememedi pek uyudu hep memede vs meme reddi yaptı falan iki gün pek ememedi. Sütü geç gelen var mı gekmeyecek diye endişe ediyorum 🥺😢