11+3 üm . 5. Haftamdan itibaren çok zor bir hamilelik geçiriyorum . Son iki haftadır kusmalar ve öğürmeler daha çok arttı . Evimde duramıyordum kokudan biraz biraz alışmaya çalışmayı deniyorum şuan . Neredeyse 2 aydır yemek yapmıyorum . Kız kardeşim gelip evimi temizliyor haftada 1 . Ama bu hafta gelemedi bende bi cesaret bi güç toplayıp kendim bişeyler yapayım dedim öğüre öğüre bir hal oldum . Ne zaman kendimi iyi hissetmek için bi adım atsam ayağa kalksam geri yatıyorum . Bu durum hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor artık bana çok sıkıldım . Var mı benimle aynı şeyleri yaşayan anneler 😔😔