Merhabalar Şekr yüklemesinde şekerimin olduğunu öğrendim. Doktorum diyet verdi 2 hafta uyguladım Açlık 90 altına tokluk 120 altına düşmedi. Doktorum insülin başlayacağız dedi Bu durumda olan var mı?
- Merak ettiğim cihazım optima diye bir marka başka bir cihaz ile ölçünce şekerim daha düşük çıktı Acaba cihaz yanlış mı ölçüyor diye aklıma da takılmıyor değil. Cihaz önerisi yapar mısınız?