Selam hanımlar , sabah peçeteye gelen çizgi gibi kan gördüm. 1-2 saat önce ise akıntıyla karışık pembe renkli kan gördüm . Doktor 4 Temmuzu bekler bu çocuk demişti 39 haftalık hamileyim . Evde sancımı çekip öyle gitmek istiyorum ama sancım yok yani öyle hafif arada bi ağrı oluyo ki hiç rahatsız bile etmiyor beni . Sizlerin doğum belirtisi nasıldı böyle bişey yaşayan var mı acaba ? Sizce beklemeli miyim gitmeli miyim