Yeni1anne Kızlar herkese merhaba. 33 haftalık hamileyim bir kaç haftadır arada böyle adet sancısı gibi ağrılarım oluyor sizce normal midir ?
Sevcan34 Yeni1anne bende 30+3 deyim benim de bu ara olmaya başladı kasıklarımda adet olurmus gibi agrı bende burda bekliyim 🥺
Lulemom Yeni1anne 32+5deyim. Dün akşam benimde oldu. Doktora mesaj attım. Şiddeti artmıyorsa ve ağrıyıp geçiyorsa gaz sancısıdır dedi. Şiddet artarsa ve rahatlama gelmezse haberim olsun dedi. Şiddeti artmadı. Arada ağrıyıp geçiyor.