gamzebngaa_dmr Hanımlar aptal mi bebelac gold mu sizce hangisi daha iyi kullanan var mı lütfen yazarsanız sevinirim 🙏🏻❤️
Esrglr gamzebngaa_dmr bebelac gold daha iyi bence benim bebeğim sevdi onu hem sindirimi daha kolay . bazen ondan veriyorum bazrn normal bebelac veriyorum.
Sema99 gamzebngaa_dmr bebelac gold iki bebeğimede kullandım çok iyi hemde üçüncü bebeğimede kullanıyorum ara ara sütüm yetmiyor doymuyor takviye yapıyorum
2prensessannesi gamzebngaa_dmr evolvia kullaniyorum suan ve cok memnunum doktorlarda oneriyor icerigi cok gelismis balik yagi dahi var guzel kilo aldiriyor. Gaz kabizlik vs yapmiyor
gamzebngaa_dmr Sema99 çok tşk ederim benimde sütüm yetmiyor aptamil veriyorum sürekli kusuyor ve yüzünün hepsinde kafası dahi kabarcıklar çıktı alerji mi yaptı acaba ?
Sema99 gamzebngaa_dmr alerji yapmış olabilir sürekli mamayı atıyorsa hep ağzından sevmemeiş olabilir ve biberona alışık değil ondan olur
Drngrkm Biz de oğlumuza 1 aydır aptamil pronutra kullanıyoruz. Hem çok seviyor hem de çok az gaz yapıyor. Kilo alımı da çok hızlı.
Bulutesra Bebelac gold biz evolvia kullanmıştık ve hipp kolikler için enideali aptamilde şeker var ve vitamin besin değerleri çok az günlük doz için