halekmc Doğum yapan tecrübeli annelerimiz, doğum yapali 32 gun oldum ve doğum anında hasta bezi taktılar adetim başladı diye ve hala devam ediyor 32 gun boyunca bu kadar uzun sürmesi normal mi? hiç bitmicek gibi hissetmeye başladım 🙄
Betl halekmc benim tam 1 ay sürmüş 15 gün sonra tekrar başlamıştı 15 gün süren… Sağlık ocağına gittiğinde sor olmadı faxla kan kaybı sonuçta
Eski9 halekmc Doğumla birlikte 32 gün mü lohusaliktan sonra mı anlayamadım eğer hemen doğum sonrasiysa kanama çok normal ki beklenen bir durum kanama olmaması abes olurdu. 40 gün süresi var lohusaligin ki bazı kişilerin daha da uzun sürebilir lohusa kanaması benim 53 gün sürmüştü kanamam.