Öncelikle herkese hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum kızlar 🤲🏻🥳
Benim belirti olarak kan gelmişti Sonra çantamı vs alıp hastaneye gittim 1cm açıklık varmış ama ağrım vs yoktu sonra eve gönderdiler sancı suyun olursa gel dediler O günün akşamı 8 gibi Karın ağrısı gibi bir ağrılar gelip gidiyordu ama sık sık değil Sonra gece yarısından Sonra Biraz sıklaştı sabaha doğru Artık 3-5 dk bir geliyordu Nefesimi keser şekilde değişik bir ağrı o 3 dk boyunca Nefes almaıyordum resmen hastaneye gittik 2 cm açıklık vardı ağrı kesici serum verdiler yatış yapıldı Epiduralli aldım Ağrım falan hissetmedim sadece ıkındım öyle böyle öğlen oğluşumu aldım kucagıma sıcacıktı öyle bir his ki anlatamam yani Onu görünce unuttum Bütün o yorgunluğu Aklım fikrim hep bebeğim Oldu resmen Çok gğzel bir histi ben bebeğimi 38+6 da kucağıma aldım darısı sizlere kızlar