Nurklc38 mom073 3 lü testi daha yaptırmadım 17+5 haftalığım bayramdan sonra detaylıya gidicem o zaman yapar sanırım doktorum 15 erken değil mi
Annesininbitanesi1 mom073 ben geçen hafta 16 haftamda yaptırdım 10 gün sonra çıkar dedi doktor 2 Li testim temiz çıkmıştı çok şükür
Gkc123 Ben ikili test yaptırdım 12. Haftamda iyi çıkınca gerek yok demişti o yüzden fikrim yok ama yazdım 😅
mom073 Nurklc38 15+4, oluyor canım canım randevu yoktu o güne buldum iptal mi etsem yapmaz mı??Biraz da cinsiyeti merak ettiğim için gidiyorum
Nurklc38 mom073 bence iptal edin canım ya o haftalarda 2. Li yapıyorlar 3 için erken gibi herhalde beni bile doktorum 3e çağırmadı yani vakti gelemdi demek
mom073 Nurklc38 2 li 12.haftada yaptırdım canım bir gidip bebeğimi göreyim yine de devletten aldim zaten randevuyu..kendi doktorum 16+0 da cagirdi 12 temmuzda ama ben bebegi merak ediyorum bir de cinsiyeti
Gkc123 İkili testte cinsiyet söylenmedi de 16 da %70 ihtimal erkek dedi veee bildi 🥰devlet net görmeyince söylemiyormuş diyorlar