Hanımlar siz siz olun 30. Haftada çantanız hazır olsun hiç ummazdım erken doğumum olur diye .. 34+3 de doğumum oldu…çok uzun yazıp Bunaltmak istemiyorum gece 3 gibi suyum geldi şaştık kaldık hemen doktora gittik doğum başladı dedi sancım yoktu zamanla adet sancısı gibi çektim sonrasında açılmam oldu 5 cm kadar çektim sonra epiduralli normal doğurdum ağrın olmuyor değil fakat tam manasıyla acı çekmiyorsun .. oğlum küçük doğdu haliyle şu an küvezde dua bekliyoruz .. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻