37 ye girmek üzereyim ve bebeğim hala makat geliş yukarıya iyice tüm vücudu ile toplanmış ve bu gidişle sezeryan gözüküyor Doğum şeklimiz çok korkuyorum sezeryandan özellikle buradaki okuduğum postlardan da etkileniyorum ilk kalkmak yok dikiş yeri sancısı karna bastırma felan bunu nasıl yenebilirim ayrıca bebeğimin kilosu şuan 3100 sezeryanı doktorum 38. Haftada yaparım kafam çok karışık ilk gebelik olduğu için birşey bilmiyorum ve doktorum 41 haftaya kadar bekleyelim diyor ben beklemek ye istemiyorum çünkü teyzem beklediği için karnında bebeği öldü aklıma o geliyor iyice stres yapıyorum 😞