Hanımlar 13 haftalık hamileyim belime ara sıra sancı ve ağrı giriyor endişeleniyorum haftaya randevum var o zamana kadar gitsem mi hastaneye çok şiddetli değil böyle hafiften biraz daha Fazla yatıp dinlenince geçiyor aynı durumları yaşayan var mı aranızda