Sevgiymz3827 https://resimyukle.io/r/mPhAYXgIpT banada tahminde bulunur musunuz bitane oğlum var çok dua ediyorum sağlıklı sıhhatli hayırlısıyla bi kızım olsun diye 🤲🏻🥰
poyrazinannesi3547 Sevgiymz3827 https://resimyukle.io/r/gActHOUnPw Bizimde 7 haftalıkken burda herkes kız demişti ilk resmine ama yüzde 90 erkek dedi doktorlar 2 side var resimde tabi ben hala şüpheliym Rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin inşAllah
Toopprakk Hafissee Sağa doğruysa kız sola doğruysa erkek diyorlar onu teyit etmeye çalışıyor bence tecrübeli anneler den ne kadar doğru bilemiyorum 😄
Sevgiymz3827 Toopprakk hiç hatırlamıyorum yani karından ultrason dedikleri karından mı bakılıyor şuan bana kaşık bölgesinden baktılar
Toopprakk Sevgiymz3827 evet bı karınDan var bide alttan muayene yani vajinal ultrason diyolar bu bebeğinin yerleşim yeri farklı eğer teori doğruysa kız bebek gibi tabiki en doğrusunu Allah bilir