Deletedmom9823 beni cok zorladı normal doğuma ama bende panik atak vardı bnu belirttim ozaman sen cok kasarsn bebeğide zorlarsn demşti isteğe bağlı sezaryen oldum ben ama başta cok normal doğuma yönlendrmek için konuştu tabi ben böyle diyince zorlayamam seni demşti şimdi bida sezaryen olucam kesnlkle cok ilgili bi doktor üç dört tane farklı doktora gttm ama onun gbisi yok en önemlisi sohbeti cok güzel olumsz konuşmuyo sizinle bi arkadaş gibi konuşuyo ilgileniyo tek skntısı randevusz gidemiyosun cnkü başhekim kendisi cok yoğun bi doktor randevusz gdlmiyo bi sorun oldgndada hastaneyi arayıp sekreteryle görüşüyrm o beni yönlendriyo suan 23.haftamdayım gayet güzel ilerlyrz😊