Bahar_kzlrmk00 Merhaba güzel anneler bebeklerimizin kıyafetlerini yıkmak için hangi marka deterjan kullandınız memnun musunuz önerilerinizi bekliyoruz 😊
depsizoo Bahar_kzlrmk00 valla kaynanam naptını bilmiyom 😁 beraner yaşıyoz o attı makineye ben ütüsünü yaptım
Busradonmezus Bahar_kzlrmk00 ben babyme sıvı deterjan almıştım. Ama bebeğim alerjik bebek olduğu için değiştirdim beyaz kalıp sabunu rendeleyerek kullandım şimdi de Duru granül kullanıyorum. Açıkçası sıvı deterjan çok faydalı değil
Gamze_Turan Ben bu sabah yıkadım kıyafetleri duru granür sabun ve baby me yumuşatıcısıyla yıkadım sıvı deterjanlar hem fiyat olarak pahalı hem granür sabun daha doğal ve uygun fiyatlı olduğu için kokusu da gayet güzel 😊🥰
BeyzaGcr2703 Duru granül matik dalin yumuşatıcı kullandım canım bende mis gbi koktu ☺️ dolabını açıp açıp kokluyorum ☺️