-asez- Yüzümde inanılmaz yağ bezeleri oluştu beni de çok rahatsız ediyor. Cilt bakımı yaptırmak istiyorum. Hamileyken cilt bakımı yapılır mı??
canserko -asez- ben yAptırıyordum dümdüz yatamadım ama o sedyeye karnım burnuma geliyordu son zamanlarda oturarak yaptırdım tek dezavantajı buydu , uyuklayamadm😂
Osge01 Lazer tedavi olmadığı sürece bi sakıncası olmaz diye düşünüyorum.bende yaptırmayı düşünüyorum çünkü maske tarzı şeyler .