iki_minik_annesi Adet tarihime göre 6 hafta 2 gunluk hamileyim fakat doktor kesecigi goremedigini cok kucuk olabilecegini soyledi asiri ve sik sik agrim oluyo ayni seyleri yasayan varmi ????
Busramnida iki_minik_annesi Geç döllenme olabilir.. Evet ilk zamanlar bende yaşamıştım ağrıyı kanama olmadığı sürece problem yok. rahim büyüyor bebek kendine yer ediniyor adet hissiyatı gibi kasıkta ağrı olması normaldir 🤗
iki_minik_annesi Busramnida aslinda ikinci bebegim ilki bir yasinda ama yinede bi panikliyorum cok evhamli bir yapim var 😁 cevabin icimi rahatlatti cok tesekkur ederim 🥰