Elif0712 benimde dr um sinovac önerdi eski aşı yapımı bildigimiz yöntem inaktif virüs dedi alerji yapma olasılığı düşük (benim alerjik bunyem var) kesinlikle bionteck önermiyorum dedi.
YarenG çoğu dr yapılan araştırmalar üzerine bionteck öneriyor ama tc.saglik bakanlığı sitesi yeterli araştırma yok ancak 3 aydan sonra yapılsın diyebiliyoruz ama gebenin kendi seçimi aşı olup olmamak yazmış.
Sonuç itibari ile çok fazla deneysel çalışma yok kadın doğumcular ikiye ayrılmış durumda her doktorun kendine has bir görüşü ve aşı markası tavsiyesi var inşallah yapılan bu aşılar tüm insanlığa şifa olur ve özellikle gebelerde ileri yıllarda bebekte bir hasar oluşturmaz 🙏