Eliff- Kızımın ismini eylül koycam ama annem nefes ismini cok istıyo onuda kırmak istemıyorum “Eylül Nefes” nasıl sizce😍☺️
Ozteber Icinize sindimi en önemlisi o 😊 bence gayet güzel bende kızımın adını inci koyucam daha modern isim olabilir diyenlerde cikiyo ama kulak asmıyoruz biz😊
Eliff- Ozteber inci ismıde cok hos canım😍 Modern isim koyunca yabancı ismi gıbı dıyolar bızım ınsanlarımız bıraz tuaf😀😅